Akustyka w biurze

Duże przestrzenie utrudniają komunikację i skupienie. Już dawno zauważono, że przestrzenie open space wcale nie wpływają na produktywność pracy, niemniej jednak kiedyś ten model był niezwykle popularny i w jednej ogromnej przestrzeni lokalizowało się wielu pracowników, w pewnych sytuacjach dosłownie kilkadziesiąt osób razem, co oczywiście miało swoje zalety, niemniej jednak miało też masowe wady. W takiej przestrzeni pracownicy nie mają prywatności i to jest brak prywatności.

Bez wątpienia w pracy może być to postrzegane marginalnie, niemniej jednak de facto ma realnie duże znaczenie. Problemem okazują się ważne rozmowy, kiedy pracownik musi np zadzwonić do klienta lub kontrahenta. Budka telefoniczna akustyczna rozwiązuje ten problem. Taką budkę można postawić w przestrzeni open space niemal w każdym miejsc u, a najlepiej gdzieś na uboczu, w ustronnym miejscu, które będzie jednocześkiepsko skomunikowane z pozostałą częścią biura. W takiej budce pracownicy mogą prowadzić ciche rozmowy telefoniczne, ogólnie budka ta jest przystosowana do prowadzenia rozmów służbowych i taki jest jej cel, ale pracownicy mogą z tego również skorzystać w przypadku prowadzenia rozmów prywatnych. Budka telefoniczna jest przystosowana dla jednej osoby, niemniej jednak niektóre modele umożliwiają prowadzenie mini konferencji mieszczącej wręcz cztery osoby. Samoczynnie cena takiej budki jest jednakże o wiele wyższa. Tego typu budki akustyczne pojawiają się w rosnącej liczbie biur, a pracownicy są w rzeczywistości zadowoleni z sposobów korzystania z nich i spokojnej pracy.
Polecamy: kabiny akustyczne.