Pomysł na gadżet reklamowy – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes wciąż jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął dosłownie dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes wciąż jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się natomiast okazuje, notesy firmowe oprócz tej podstawowej roli pełnią także inne funkcje. Notesy firmowe - co trzeba wiedzieć? Notesy stanowią przede wszystkim bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. Prócz tego - okładki mogą być zrobione z różnych materiałów zgodnie z życzeniem klienta. Może to być np skóra lub ozdobny papier lub karton. Projekt wizualny okładki jest przygotowywany w zgodzie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i z ogromnym skutkiem utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów a także wzornictwa powoduje, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy oraz budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo bardzo ważny element strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma efektywność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszego biznesu. W dodatku, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to zatem działanie promocyjne, które umożliwi nam poszerzyć bazę klientów.
Więcej informacji: notesy reklamowe