Identyfikacja marki

Tworzenie identyfikacji wizualnej firmy
Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu online który nie korzystałby z wszelkiego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich towarów w internecieach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia promocji w internecie stanowi w ogromnej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Dobrze dopasowana identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla odniesienia takiego sukcesu.



Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.

Już na etapie projektowania logo powinniśmy mieć bardzo konkretną wizję tego jak chcemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą później propagować nasze produkty pośród osób które śledzą ich poczynania w internecie społecznościowych. Odpowiednio dobrana identyfikacja marki na pewno pomoże nam wytworzyć skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już dosłownie samo logo jest w stanie zmienić całkowicie wizerunek naszej firmy.

Zastanówmy się czy pragniemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy także raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie świetnie komunikować wartości dzięki którym chcemy budować zaufanie pośród naszych późniejszych klient ów.

Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto zacząć od określenia kilku zasadniczych wartości jakie chcemy propagować lub z jakimi chcemy być w przyszłości kojarzeni. O zdanie musimy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić wszelkiego rodzaju ankiety na naszych wortalach internetowych albo także na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami oraz dodatkowo przez cały czas dostarczać im interesujących ich treści.

Źródło informacji: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna