Twój biznes online

Twój biznes online

Żadna firma pozycjonerska nie powinna przenigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy nawet stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Jednak konkurencja funkcjonuje przez cały czas. Czasami równie mocno, a wręcz i dużo lepiej niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Na 100 procent nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Jednak bywa także tak, że konkurencja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na rozległą skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

Są przypadki w których na pierwsze efekty SEO należy poczekać dosłownie dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a czasami zdarzają się również spadki. To jest zupełnie naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Na 100 procent nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, aby zintensyfikowała linkowanie. Wyszukiwarkę jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy również pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeżeli już sklep SEO wykonuje bezsporne działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być zrobione z ogromnym rozmachem, niemniej jednak po co? Znacznie całkiem dobrze jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Wyszukiwarkę.

Wyszukiwarki preferują strony, które:
- Są wypełnione wartościową i przede wszystkim unikalną treścią.
- Są systematycznie uaktualniane.
- Są zoptymalizowane pod kątem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Niewątpliwie nie da nam sporo linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej informacji, tym nie gorzej.

Zobacz więcej: SEO sklep.